niedziela, 20 stycznia 2013

jak poznać prawdziwego przyjaciela?

Pominę w tym wpisie oddanie, wspólne tematy, zaufanie itd. Chodzi mi bardziej o... o poczucie "wiedzy".
Przyjaźń musi być obustronna. Inaczej nie ma wyjścia. Do niedawna uważałam za swojego najlepszego przyjaciela Sebastiana, ale zauważyłam pewien brak. Ja nie byłam jego najlepszą przyjaciółką. Znaczy... kiedyś byłam. Przed Sandrą, Tusią, Labambą i Paulą. Cały czas jesteśmy już sobie bliscy i jest on moim przyjacielem i mam nadzieję, że zawsze będzie. Tylko, żeby on był moim najlepszym przyjacielem to ja muszę być najlepsza dla niego. Tak nie jest, ale w żadnym razie nie mam mu tego za złe ;)
Następnie przyszedł Franek. Nigdy nie darzyłam go jakimś wielkim uczuciem. Niedawno zorientowałam się, że to ja zawsze starałam się przy nim być. Wszyscy się do niego wypieli, a ja starałam się przy nim być. Kiedy chciał zmieniać siebie, bo go "hejtowali" ja mu powiedziałam, żeby został sobą. W końcu kiedy przyszedł do mnie zapytać się co ma "zrobić" z miłością zrozumiałam, że traktuję go jak najlepszego przyjaciela i myślałam, że on mnie też. Cieszyłam się, że w końcu znalazłam najlepszego przyjaciela, którego będę najlepszą przyjaciółką, a nie "kolejną następną najlepszą", tak jak było i jest, np. u Grubego.
Niestety, do czasu. Jakaś dziewczyna zadała mu pytanie na: ask.fm o najlepsze przyjaciółki i inne bzdety. Cieszyłam się, że mnie wymieni, a tu co. A tu lipa. Nie ma mnie. Trudno? Trudno, ale przykro. Mówił, że liczy się z moim zdaniem, więc sobie coś pomyślałam. Za dużo? Chyba tak. Nigdy więcej.


                                    ~ Jakie inne? Kolejna i jeszcze jedna! ~



4 komentarze:

  1. Wiesz co ja Ci powiem ? Kurdę, uwielbiam Twojego blogaa ! ;D wogóle te wszystkie pomysły itpd .. Zajebistyy *.*
    PS. To ja Gaabi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupie jesteście -.- ;*
    GABI xD

    OdpowiedzUsuń

♥ odwdzięczam się za każdy pozostawiony po sobie ślad!
♥ uznaję obserwację za obserwację, wystarczy, że wkleisz link swojego bloga i napiszesz pod jakim nickiem mnie obserwujesz
♥ z chęcią będę z tobą współpracować;